Informace zveřejňované povinně podle zákona
č. 106/1999 Sb.

Označení a uvozovací text Obsah položky
1. Název

Zeměměřický a katastrální inspektorát v Českých Budějovicích

2. Důvod a způsob založení Základní informace o Zeměměřických a katastrálních inspektorátech
3. Organizační struktura Organizační struktura úřadu
Organizační struktura resortu
4. Kontaktní spojení  
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Info na hlavní stránce úřadu
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
viz 4.1
4.3 Úřední hodiny všech úřadoven pro osobní návštěvu
viz 4.1
4.4 Telefonní čísla
viz 4.1
4.5 Číslo faxu
viz 4.1
4.6 Adresa internetové stránky
viz 4.1
4.7 Adresa e-podatelny
viz 4.1
4.8 Další elektronické adresy
viz 4.1
5. Případné platby lze poukázat
41528-231/0710
ČNB České Budějovice
6. IČ
47236574
7. DIČ
není plátcem DPH
8. Dokumenty
 
8.1 Seznam hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
9. Žádost o informace
10. Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti, stížnosti, návrhy nebo další podání se zasílají na adresu ZKI nebo je lze v písemné podobě podávat na podatelně ZKI v Č. Budějovicích, Lidická 11, 370 86 Č. Budějovice, dveře č. 3.21 ve 3. podlaží. Opravné prostředky proti rozhodnutím ZKI se podávají stejným způsobem ve lhůtách, které jsou v rozhodnutích uvedeny. Elektronická podání ve smyslu zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce je možno zasílat na elektronickou adresu podatelny ZKI, která je zki.cbudejovice@cuzk.cz. Ústní podání do protokolu či osobně nahlížet do spisu lze u ZKI v Českých Budějovicích vždy v pondělí a ve středu od 8,00 do 17,00 hodin a v úterý a ve čtvrtek od 8,00 do 13,00 hodin, v pátek od 8,00 do 13,00 hodin.
Více informací o elektronickém podání
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí, které vydal ZKI v prvním stupni, lze podat opravný prostředek. Opravný prostředek se podává v písemné podobě s potřebným počtem stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal správnímu orgánu a aby každý účastník dostal jeden stejnopis. Lze jej podat osobně na podatelně nebo zaslat poštou na shora uvedenou poštovní adresu. V příslušném rozhodnutí v části "poučení o opravném prostředku" je účastník poučen o svých právech a povinnostech. Pro podání opravného prostředku není stanoven žádný formulář.
12. Formuláře
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
14. Předpisy
 
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
14.2 Vydané právní předpisy
Pokyny ČÚZK číslo 1 - 45
Návody ČÚZK
Statuty a organizační řády úřadů
15. Úhrady za poskytování informací
 
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
-
16. Licenční smlouvy
 
16.1 Vzory licenčních smluv
-
16.2 Výhradní licence
-
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
18. Informace o výsledcích kontrol dle § 26 zákona č. 255/2012 Sb. Informace o výsledcích kontrol dle § 26 zákona č. 255/2012 Sb.

Příjem oznámení státních zaměstnanců o podezření ze spáchání protiprávního jednání ve služebním úřadu

V souladu s § 2 nařízení vlády č. 145/2015 Sb., o opatřeních souvisejících s oznamováním podezření ze spáchání protiprávního jednání ve služebním úřadu, určil ředitel/ředitelka ZKI státního zaměstnance, který přijímá oznámení a prošetřuje v nich obsažená podezření (prošetřovatel). Současně byla zřízena schránka pro příjem oznámení v listinné podobě a adresa elektronické pošty pro příjem oznámení v elektronické podobě.
Prošetřovatel JUDr. Pavel Pumpr, zástupce ředitele ZKI
Schránka Umístěna v mezipatře při vstupu na dvůr, vedle nástěnky odborové organizace.
Elektronická adresa oznamovani.zki.cbudejovice@cuzk.cz

Aktuality inspektorátu

16.03.2020
S účinností ode dne 16. března 2020 jsou výrazně omezeny služby vyžadující přímý kontakt s veřejností. V neodkladných případech bude možné učinit podání osobně pouze v pondělí a ve středu v době od 8 do 11 hodin.

13.03.2020
Vážení klienti, v souvislosti s aktuálním výskytem epidemie COVID-19  Vás žádáme, abyste přednostně využívali možnosti elektronické komunikace (e-mail, datová schránka) nebo telefonickou komunikaci.
 

Aktuality resortu

25.03.2020
Zeměměřické činnosti pro katastr v době nouzového stavu

16.03.2020
Důležité upozornění!
S ohledem na opatření přijatá usnesením vlády ČR č. 215 ze dne 15. března 2020 mají všechna pracoviště katastrálních úřadů od pondělí 16. 3. 2020 až do odvolání omezený provoz pro veřejnost. Katastrální úřady přijímají bez omezení elektronická podání ve stanovené formě a poštovní zásilky. K získání informací z katastru nemovitostí využijte aplikaci Nahlížení do katastru, která umožňuje vyřízení úplného výpisu z katastru přes e-shop. Neodkladné záležitosti bude možné vyřídit v omezených úředních hodinách v pondělí a ve středu od 8 do 11 hodin. Prosíme, abyste se před případnou návštěvou řídili pokyny uvedenými na www stránkách příslušných katastrálních úřadů.
Děkujeme za pochopení.


13.03.2020
Vzhledem k četným dotazům sdělujeme, že návrh na vklad práv i ostatní podání katastrálním úřadům lze činit prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo elektronicky (e-mailem nebo prostřednictvím datových schránek). Účastníci řízení o vkladu budou v těchto případech vyzváni k úhradě správního poplatku, který lze uhradit převodem na účet. Podrobnosti o elektronických podáních a parametrech přijímaných datových zpráv zde. Základní informace z katastru nemovitostí je možné získat rovněž elektronicky prostřednictvím aplikace Nahlížení do katastru nemovitostí. V této aplikaci je možné prostřednictvím e-shopu získat i úplný výpis z katastru nemovitostí v elektronické podobě bez nutnosti návštěvy katastrálního pracoviště.