01.03.2021
V souladu s usnesením vlády č. 199 ze dne 26. 2. 2021, došlo od 1. března 2021 k omezení úředních hodin na našem pracovišti takto:
Pro veřejnost : Pondělí 8,00 - 17,00 hod. Středa 8,00 - 17,00 hod.,
Je možné i mimo tyto úřední hodiny vhodit podání v zalepené obálce do uzavřené schránky, která je umístěna ve vstupu do budovy, v níž Katastrální pracoviště Benešov sídlí.
Schránka je přístupná v pracovní dny v čase od 06:00 do 18:00 hod. Pokud bude v podání uvedena e-mailová adresa, bude na ni zasláno potvrzení o přijetí podání. V případě, že je s podáním spojena poplatková povinnost, bude účastníkům zaslána i výzva k úhradě správního poplatku převodem na účet.
Děkujeme, že budete v co největší míře využívat tuto zcela bezkontaktní možnost podání.
22.02.2021
V části "Úřední deska", v sekci "
Oznámení a jiná úřední sdělení" bylo vystaveno "Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení služebního místa Odborný rada oddělení právních vztahů k nemovitostem"
22.02.2021
V části "Úřední deska", v sekci "
Oznámení a jiná úřední sdělení" bylo vystaveno "Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení služebního místa Vrchní referent / rada oddělení právních vztahů k nemovitostem"
07.05.2020
V části "Úřední deska", v sekci
"Další základní údaje, informace " bylo vystaveno "Upozornění pro návštěvníky KP Benešov"
19.02.2021
Zveřejněna
Výroční zpráva Českého úřadu zeměměřického a katastrálního za rok 2020.
15.02.2021
Od 15.2.2021 jsou úřední hodiny na všech katastrálních úřadech v rozsahu minimálně pondělí a středa 8.00-17.00 hodin, pokud to aktuální personální situace umožňuje, tak i nad tento rozsah. Před návštěvou si prosím ověřte přesný rozsah úředních hodin na www stránkách příslušných
katastrálních úřadů. Děkujeme za pochopení.
11.02.2021
Zveřejněna
publikace "Souhrnné přehledy o půdním fondu z údajů katastru nemovitostí České republiky 2021"