Formuláře, elektronická podání

Základní informace o formulářích

Formuláře v resortu ČÚZK

Formuláře slouží ke sjednocení podání žádostí apod. do úřadů resortu. To usnadní práci nejen občanům, ale i zjednoduší práci zaměstnancům úřadu.
Základní informace o elektronickém podání

Elektronická podání

Elektronickým podáním je myšleno doručování elektronických dokumentů s elektronickým podpisem (formou datových zpráv).


Technické parametry a pravidla pro doručování najdete na stránce Informace o elektronickém podání.

Další informace týkající se podání v elektronické podobě jsou dostupné na úředních deskách správních orgánů zeměměřictví a katastru.

Elektronická podání umožňují komunikaci občanů s úřadem bez nutnosti doručování listiných podob dokumentů, značně tak urychlují komunikaci mezi veřejností a úřady v resortu a přináší rovněž snížování nákladů při stejné zátěži.

Související
TIP:

Potřebujete získat výpis z katastru s elektronickou značkou častěji?
Získejte jej elektronicky – založte si účet do Dálkového přístupu.


Aktuality

13.09.2017
Aktualizovaný Přehled základních zkušebních otázek ke zkouškám ÚOZI a Seznam předpisů a doporučené literatury.

08.09.2017
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Ředitel sekce centrální databáze katastru nemovitostí (2. kolo).

07.09.2017
Zkoušky ÚOZI proběhnou 27. září 2017.

05.09.2017
Aktuální číslo Geodetického a kartografického obzoru (9/2017) je k dispozici ke stažení.

05.09.2017
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Specialista GIS.

22.08.2017
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Ředitel sekce centrální databáze katastru nemovitostí.