Formuláře, elektronická podání

Základní informace o formulářích

Formuláře v resortu ČÚZK

Formuláře slouží ke sjednocení podání žádostí apod. do úřadů resortu. To usnadní práci nejen občanům, ale i zjednoduší práci zaměstnancům úřadu.
Základní informace o elektronickém podání

Elektronická podání

Elektronickým podáním je myšleno doručování elektronických dokumentů s elektronickým podpisem (formou datových zpráv).


Technické parametry a pravidla pro doručování najdete na stránce Informace o elektronickém podání.

Další informace týkající se podání v elektronické podobě jsou dostupné na úředních deskách správních orgánů zeměměřictví a katastru.

Elektronická podání umožňují komunikaci občanů s úřadem bez nutnosti doručování listiných podob dokumentů, značně tak urychlují komunikaci mezi veřejností a úřady v resortu a přináší rovněž snížování nákladů při stejné zátěži.

Související
TIP:

Potřebujete získat výpis z katastru s elektronickou značkou častěji?
Získejte jej elektronicky – založte si účet do Dálkového přístupu.


Aktuality

15.11.2017
Aktuální číslo Geodetického a kartografického obzoru (11/2017) je k dispozici ke stažení.

13.11.2017
Zkoušky ÚOZI proběhnou ve dnech 29. a 30. listopadu 2017.

01.11.2017
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Ředitel odboru správy dat.

17.10.2017
Aktuální číslo Geodetického a kartografického obzoru (10/2017) je k dispozici ke stažení.

12.10.2017
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Analytik - programátor (13. platová třída).

12.10.2017
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo Analytik - programátor (12. platová třída).