Zamítnutí reklamace

 Zobrazit všechny obrázky Skrýt všechny obrázky

[postup]

V případě, že je reklamace věcně nesprávná, zamítněte ji.

Zobrazte detail reklamace

1.  Na stránce Seznam reklamací nastavte filtr  Všechny.

2.  Klepněte na ikonu Detail reklamace (obrazovka UWF101).


Převezměte reklamaci

3.  V detailu reklamace (obrazovka URE146) klepněte na tlačítko Akce reklamace. V nabídce vyberte možnost Převzít dokument.


Zamítněte reklamaci

Nyní zkontrolujte požadované změny. V případě nesrovnalostí reklamaci zamítněte.

4.  Klepněte na tlačítko Akce reklamace. Z nabídky vyberte možnost Zamítnout reklamaci.


Objeví se dialog Potvrzení spuštění aktivity.

5.  Potvrďte zamítnutí klepnutím na tlačítko Ano.


6.  Formulář opusťte tlačítkem Zavřít. Reklamace zmizí ze seznamu.